Wszystkich Świętych

3:00 AM

Dzień Wszystkich Święty jako dziecko kojarzył mi się raczej z kolejnym spotkaniem moich kuzynek czy też znajomych ze szkoły na cmentarzu, odpierdoleniem się w nową kurtkę kupioną na poniedziałkowym targu. Straszne, bo nie rozumiałem do końca chyba idei...
Teraz gdy jestem dorosły, wiem, że nie muszę pojawić się odjebany w najnowsze gadżety na cmentarzu, by wspominać osoby, które odeszły.
Mam małą listę osób, które chciałbym tutaj wspomnieć, a których już ze mną nie ma.

*Babcia Eugenia,
*Dziadek Mietek
*Dziadek Stanisław
*Wuja Irek
*Wuja Adam
*Wuja Włodek
*Babcia Sandry
*Pani Renata
*Babcia Sąsiadka

Dla wielu osób może to być dziwne, że wypisuję osoby zmarłe na moim blogu - jaki to ma sens? A to taki, że to mój blog, mój dziennik. Jest on dostępny w internecie, ale nawet najbliźsi moi znajomi nie będą wiedzieli kim są te osoby. 

Nie mam jak pojechać teraz na ich groby, ale wierzę w życie po życiu, a nawet bardziej w reinkarnacje co jest niezgodne z religią, w której zostałem wychowany. Jako, że nie jestem już katolikiem nawet niepraktykującym nie muszę się już wstydzić i tłumaczyć z innych poglądów dotyczących sfer nadnaturalnych.

Ku pamięci.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook