Wróciłem

1:28 PM

HerrPole jak to ma w swoim zwyczaju zamiast robić najpotrzebniejsze rzeczy, to woli opierdalać się na blogu. Tak jak to w Szwecji na blogowanie nie było czasu tak teraz pała staje na samą myśl.
3 tygodnie temu wróciłem ze Szwecji. Jestem bardzo wdzięczny, że mogłem tam być. Na pewno wielu rzeczy się nauczyłem, zaczynając od języka kończąc na tolerancji i radzeniu sobie ze stresem.

W czasie pobytu założyłem sobie bloga, gdyż chciałem publikować wszystko co robię. Nie zdało to egzaminu, bo nie miałem czasu, żeby usiąść i napisać logiczną i interesującą notkę. Gdy miałem do wyboru siedzieć i pisać po polsku, albo wyjść do wspólnego pokoju ćwiczyć szwedzki to było oczywiste, że wybierałem to drugie. Jak już byłem w pokoju sam to czytałem książki (YES). Nigdy nie miałem tak rozplanowanego czasu, ale to wszystko było na tyle dobre, że nigdy nie byłem przemęczony, by nie mieć na coś później ochoty.

Wykorzystałem ten czas w stu procentach, a może nawet i więcej. Jestem bardzo ciekawy jak wszystko potoczy się z moim szwedzkim i ze Szwecją, czy kiedyś tam zamieszkam na pewien czas? Czy w pracy będę używał szwedzkiego? Jestem bardzo zadowolony, że mogę oglądać szwedzką telewizję i szwedzkie vlogerki. Ten wyjazd bardzo dużo mi dał. w tej notce umieszczę kilka high lightów z mojego wyjazdu razem z opisami :)
A teraz małe podziękowania:

Hej till alla mina kära Grimslövare!

Ni börjar skolan nu smile emoticon
‪#‎jealous‬ och hos mig påbörjas ett nytt avsnitt i livet
Jag har nyss kopplat av efter en lång resa, julen och nyårsafton och kan äntligen skriva nånting till er.
Det var ett privilegium att kunna vara i Sverige, Grimslöv och i skolan. Jag träffade er, de bästa som finns. Jag lärde mig så mycket och är mycket tacksam för er tålmodighet när jag hade problem att utrycka mig på förståligt sätt! Ni alla tillsammans visade mig så många emotioner och nu kan jag bara säga att Sverige har de bästa mäniskor i hela världen, varmhjärtliga och hjälpsama!
Vill tacka alla med dem jag spenderade de rolligaste och trevligaste momenten i år Masha, Amanda, Linnea, Julz, Madelene, Johanes, Claudia,Jonas, Lisa, Linus, Fanny, Ellinor, Sonja, Mona, hela FRISKVÅRD heart emoticon
och KHD Klass, och varmhjärtiga vänner från alla Allmänkurser Jag skickar också heta hälsningar till alla andra som jag träffade där! Ni ska aldrig glömmas! Njuta av nästa terminen! Den kommer att vara ännu bättre än den första!
Jag hoppas att ni hade också det så roligt med mig som jag med er!
Jag är säckert vi ska ses någon gång igen (var som helst, när som helst)! Jag fick den bästa gåvan av er. Ert språk! Jag kan äntligen titta på Melodifestivalen och läsa Mumminböcker och förstå det! Hahahaha Tack så jättemycket!

Ha det så bra och be happy smile emoticon



moja scena, gdzie występowałem w przedstawieniu jako diabeł :)


przepracowany na zajęcia z chemii
diabeł z aniołem
zdjęcie z katalogu, uwielbiam je <3
szkoła
plakat:)
]:->
moje kochane finlandssvenskar <3
piekne widoki :)
 nalesniki :)
Stockholm i muzeum Abby :)
pierniczki :)
julbordet
prezentacja:)


kiss!


heart emoticon

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook