,

Fjordrundan - fotele, czarne lalki i stodołorestauracja

2:26 PM

Od 4 tygdodmi jestem największym sportowcem Europy i zdeklasowałem już samą Ewę Chodakowską!
Z tej okazji postanowiłem wybrać się na 30 km wycięczkę wokół jeziora Åsnen.
Największą zajawką do zdwiedzania była przede wszyskim chęć poznania okolicy i możliwość wygrania trofeum, gdyż jestem interesowną ździrą.


Zacznijmy od jeziora życia. W jeziorze życia podobno kiedyś kąpały się Muminki, dlatego warto było umieścić je w aparacie.
Dworek Huseby i Panie z innego świata przybyły powitać wielkiego Pana z Polski. Nie kupiłem ekologicznych ogórków, bo nie jem.
Na dworku można było znaleźć starą piękną szwedzką porcelany i tzw kurzołapki do pokoju. Pięknie wszystko ułożony w szwedzkim stylu - niektóre cebule potrzebowały kursu do swych wystaw sklepowych.
Stodołorestauracja do której nie udało mi się wejść...
Tłumaczonko Google - Translator Bra försökt!
Loppis + wszystko czego nie potrzebujesz a chciał(a)byś mieć - to taki antykwariat z ciuchami, ręcznikami, porcelaną dla hipsterów. Nawet można znaleźć tu książki i antyrasistowskie lalki.
Najciekawszą częścią całej wyprawy była wizyta w firmie FINA STOLEN (pl. zajebiste fotele) prowadzonej przez sympatyczną Szwedkę o imieniu Sandra, która zajmuje się robieniem foteli. Mogłem zobaczyć jak to wszystko wygląda od kuchni. Znajdowało się też tam dużo materiałówdo obijania. Szwedzka gracja i styl. Mało zrozumiałem - bywa. Jak ktoś ma ochotę na wszelkiego rodzaju fotele zapraszam Wojciech M.
Bo przynoszenie drewna na opał musi być fancy.Powiedz to mojemu tacie, żeby zamienił reklamówkę z Biedry na fancy eko torebkę.
Ostatnia prosta. 
JESTEM! Jezioro Åsnen! :)
Do Zo

You Might Also Like

1 comments

  1. przywieź jakiegos przystojniaka do Polszy ^^
    Bari

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook